MARDİN İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ
MİDYAT AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI MERKEZİ
Kurumsal
Hastanemiz
Tarihçemiz
Değerlerimiz
Amaç ve Hedeflerimiz
İdari Birimler
Manevi Destek Birimi
Yazışma Birimi
TİG Birimi
Sağlık Bakım Hizmetleri Koordinasyon Birimi
Muayene Kabul Komisyon Birimi
Ek Ödeme (Döner Sermaye) Birimi
Tıbbi Sosyal Hizmet
Sağlık Kurulu
Adli Sekreterlik
Mahkum
Organizasyon Şeması
Hastane Yönetimi
BAŞHEKİM Dt.Yunus DENİZ
İDARİ ve MALİ İŞLER MÜDÜRÜ Mustafa FİDAN
Misyon & Vizyon
Doktorlarımız
Dt. Ömer Faruk AKSOY
Dt. Agit BİLGİÇ
Dt. Sultan Bilğin ER
Dt. Tevrat ACAR
Dt. Yusuf ŞAVUR
Dt. Roşin KARAKULAK
Dt. Aydan Selvi KIRIK
Dt. Başak Helin GÜNEŞ
Dt. Hatice ERTEN
Dt. Eyyüp AKPINAR
Projeler
Kalite Yönetimi
Sağlıkta TÜRKİYE Yüzyılı
Tıbbi Birimler
Kliniklerimiz
Sağlık Turizmi
City Hospital Promotion Film
Health Tourism
Yönlendirme
MHRS
Radyoloji Rapor Sonuçları
Laboratuvar Tetkik Sonuçları
Randevu Al
Hasta Rehberi
Tıbbi Sosyal Hizmetler Birimi
Medula Tesis Kodu
Anlaşmalı Kurumlar
Nöbetçi Eczaneler
Refakat Politikamız ve Reakatçi Kuralları
İletişim / Ulaşım
Sık Sorulan Sorular
Telefon Rehberi
Ulaşım
Halk Otobüsü Güzergah ve Durak Bilgileri
Harita
Otopark Alanları
Nasıl Gidilir?
Öneri ve Görüşleriniz
Genel Bilgi ve İletişim Formu
Çalışan İletişim Formu
Personel Görüş ve Öneri Formu
Hasta Görüş ve Öneri Formu
Anketlerimiz
Acil Servis Hasta Deneyim Anketi
Ayaktan Hasta Deneyim Anketi
Yatan Hasta Deneyim Anketi
Çalışan Geri Bildirim Anketi
Dijital Medya
Video
Fotoğraf Galerisi
İletişim & Tanıtım Faaliyetleri
Sağlık Takvimi
Toplantı ve Organizasyonlar
E-bülten
Kurumsal
Hastanemiz
Amaç ve Hedeflerimiz
Amaç ve Hedeflerimiz
31 Ocak 2025
AMAÇ
Öz güvene sahip, çalışkan, eğitimli ve kendini geliştiren, deneyimli personel kadrosuyla çalışmak.
Hasta memnuniyetini ön planda tutarken hizmet kalitesini sürekli geliştirmek.
Hizmet aldığı tedarikçiler ile iyi ilişkiler içerisinde çalışmak.
Verdiği hizmeti zamanında, sistemli, planlı, en az hata ile yürütmek.
Tüm faaliyetleri kapsamında, geri dönüştürülebilir atıklarını değerlendirmeyi, sınırlı olan doğal kaynak kullanımlarını azaltmayı, çevreye zararlı atıklardan dolayı oluşacak kirliliği önlemeyi, Canlı hayatı olumsuz etkilememeyi, çevreyi kirletmemek için gerekli tedbirleri almak.
Çalışanlarını, hasta ve yakınlarını oluşabilecek kaza ve tehlikelerden koruyan, güvenli bir ortam sağlamak.
Çalışanların ve hastaların sağlıklarının korunması için gereken her türlü önlemi almak.
Kalite Yönetim Sistemleri standartlarından taviz vermeden sürekli iyileştirmeyi sağlamak.
Faaliyetleri dolayısıyla sorumlusu olduğu yasalara ve mevzuatlara tavizsiz uymak Hastanemiz değerleridir.
HEDEFLER
Merkezimizde sunulan sağlık hizmetlerinin, hasta ve çalışan memnuniyetini sağlayacak şekilde verilmesini sağlamak.
Mevcut hizmet binasını hastalar ve çalışanlar için daha kullanılabilir ve ferah hale getirmek.
Merkezimizin kalite standartlarını etkin hale getirmek.
Merkezimiz birimlerinin çalışmalarını verimli hale getirmek amacıyla yapılan düzenlemeleri güncellemek.
Gerekli durumlarda sağlık hizmetlerinin sunumuna yönelik yeni birimler oluşturmak.
Merkezimizin teknik ve tıbbi donanım eksikliklerini gidermek.
Hizmet binasında gerekli onarım ve tadilatları yapmak.
Kaliteli sağlık hizmeti sunumuna yönelik personelin hizmet içi eğitimlerini gerçekleştirmek.
Koruyucu ağız ve diş sağlığı çalışmaları kapsamında merkezimize başvuran hastalara eğitim vermek.
×